A Kobuci kerthez is érzelmi kapcsolat fűz már bennünket hiszen a kert budapesti megnyitása óta, baráti kapcsolatok mentén kezdtük el fejleszteni a szórakozóhely weboldalát, marketing anyagait, facebook profil oldalát és mindennemű online megjelenését.
A weboldal 4 évvel ezelőtt átesett egy faceliften, ekkor fejlesztettük és vezettük be jegyértékesítő rendszerünket és QR kódos, lézerolvasós beléptető rendszerünket is.
2018-ban, a tizedik szezon apropóján közösen teljesen újragondoltuk a Kobuci brand-et és egészen az alapoktól, a logótól terveztük és építettük újra az arculati világot.
Egyik kedvenc projektünk volt ez 2018-ban, a Kobuci valamennyi helyszíni megjelenését sikerült lecserélni a szezon nyitásra és a Hello Wood segítségével extra installációk és látvány megoldások is készültek Óbudán.
Remek érzés látni ezt a hosszú, szép felődést és részese lenni mindennek.
jegyértékesítés
zenekar
vendég beléptetés
Facebook követő